Horgászbeszámolók

Telefon: +36 93/510-263 E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Regisztráció

Minden évben pár alkalommal kilátogatunk Lentibe a Sárberki Horgásztóra egy kis szórakozásra. Most péntek délutánt céloztuk meg Gellérttel az idei első alkalomra. Egy rövid négy-öt órás horgászatot terveztünk csak, hátha ennyi idő alatt is a szákba tudunk terelni több szép halat. Az idő csodálatos volt, de egy időjárás változás előtt álltunk, így kíváncsian vártuk mi sül ki belőle.

Gyönyörű pontyokat láthatunk ebben a videóban a Mura folyóból. Gergő barátunk osztotta meg velünk ezeket a szép halakat, a videó elkészülte után mindegyik visszakerült a vízbe.

A videóért klikk a bővebben hivatkozásra!

csukaEz a nap talán nem is december 26-án kezdődött el, hanem a tótszerdahelyi kavicsbánya tavon egyik késő őszi délután, fogtam a pergetőbotom és elindultam körbejárni a tavat. Sajnos egy csapósügér lekövetést kivéve eredménytelenül telt a ''délutáni séta''.
Teljes tókört megtéve utolsó meghorgászható fűzfabokros szűk hely volt a végső próbálkozási pont, be sem dobtam még látom, hogy a bokron csillog egy házi készítésű körforgó villantó, felépítése alapján inkább folyóvízre volt ideális vagy nagyon mély vizekre. Valószínűleg ezért is próbálkoztak vele pont itt. Leszedése pofonegyszerű volt szinte csak a fonott damil tartotta az ágon, a hármas horog egyik ágába akasztottam a bot legvégső gyűrűjét és csak lehúztam. Nem értettem, hogy a gazdája miért hagyta itt. Gyorsan felraktam, megnéztem, hogy mozog. Jól vizsgázott.

pomtyDátum szerint már rohamléptekben közeledik a hűvösebb idő, így a pecások igyekeznek minden lehetőséget kihasználni, hogy vízparton lehessenek, amikor ilyen tavaszias időjárás adatik, mint ezen a hétvégén is. Gellért barátom invitált meg egy szombati horgászatra a Sárberki horgásztóra Lentibe, hogy feederezzünk egyet. Sajnos a szombat délutáni egyéb elfoglaltságaim miatt nem volt jó nekem, de Ő azt mondta így is elmegy lógatni. A délelőtt folyamán tiszteletét is tette nálunk az üzletben, hogy felszerelkezzen csalival a délutáni pecára.

Már a kora délutáni órákba jöttek sorban a képek, hogy mit hagyok épp ki.

Lassan közeleg az év vége, a meglévő jó időt még ki kellett használni egy kis pecázásra. Ádámmal (Szúnyog Hb Letenye) úgy döntöttünk, hogy kimegyünk egy kis patakpecára a napsütésben. A célhalak domolykók voltak. Vagyis csak lettek volna, hiszen hamar kiderült, hogy a patak vize ahová mentünk elég magas volt és szennyezett is. Ez nem kedvezett a finom domi-pecához, így rövid időn beültünk vissza az autóba és átmentünk egy másik patakra, ahol már jó ideje nem jártunk, hátha ott kedvezőbbek a feltételek.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.